wtorek, 7 czerwca 2011

Zmiany i zmiany

Hej! Mam nadzieję że nie macie mi za złe że troszkę zmieniła bloga..Po prostu tak jakoś mnie naszło i siedziałam przez dwa dni żeby wybrac tło bloga...Ale już chyba nic nie będę zmieniała...:) Dzisiaj wpadłam w szał i zaczęłam biegac po szkole jak wariatka, a to wszystko przez to że moja pani od matmy postanowiła postawic mi 4 na koniec roku:) Aaaaaa!! Jakie to wspaniałe...Jak moja mama wróci z Lublina to chyba mnie udusi!! Kto przyjdzie na mój pogrzeb? Ja jestem tak cienka z matmy a dostałam 4, to nie możliwe!!! Po powrocie z school, ja i Ala bawiłyśmy się z naszymi kochanymi pieskami( Lolkiem i Reksiem), a potem zajadałyśmy się pysznymi czereśniami...mniam:D Mam dla Was kilka piosenek, które męczą mnie od rana...

Honey właśnie tą piosenkę śpiewała na Top Trendy...I nadrywa do niej teledysk w którym będzie bardzo dużo koni ponieważ zaraziła się miłością do tych zwierząt od dziadka...
Muszę kończyc...
Do przeczytania:*

2 komentarze:

  1. a kiedy bedzie ten jej nowy teledysk?/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na razie nie wiem bo przez jej chorobę opóźniło się nagrywanie :)

    OdpowiedzUsuń