czwartek, 2 czerwca 2011

Witajcie Kochani!!

Co tam u was?? Ja właśnie wróciłam ze szkoły i zajadam się pysznymi truskawkami...MNIAM:) Moje koleżanki uznały że mam "fajną dupe" i że będą mnie klepały...Na każdej przerwie dostawałam po kilkanaście klapsów, to bolało, ale i tak mi się podobało...to znaczy nie to klepanie tylko ogólnie przerwy:) Wiecie jaki jest dzień 6 czerwca(poniedziałek)? Po prostu  jest święto całusa, trzeba kogoś pocałowac:) hihi . I kiss A. nie zdradzę jego imienia chociaż wiecie na jaką literę się zaczyna... Ostatnio ja i Ala postanowiłyśmy porobic parę zdjątek przyrodzie, a oto i one...
Zdjęcia Ali:

A teraz moje zdjęcia...
Na pierwszym moim zdjęciu załapały się nogi moich przyjaciółek Dory i Ali...A jak robiłam ostatnie zdjątko musiałam klęknąc i wybrudziłam sobie spodnie, ale myślę że się opłacało:)
Jak ja kocham życie!! Dzisiaj miałam przedostatnią prubę przed moim sobotnim występem w Lublinie...Pozdrawiam moją kochaną Panią Ulę P. Która bardzo mi pomaga w cwiczeniach muzycznych przed występami...
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz