piątek, 17 czerwca 2011

Głosowanie, wakacje i nikt inny tylko Ja:)

Hejka! Dzisiaj od samego rana tańczę i śpiewam jak opętana:) Moja mama już kilka krotnie kazała mi się uspokoić...Ala ja ćwiczę przed występem w środę:) Będę śpiewała piosenkę "Pokaż na co cię stać" i tańczyła choreografię do piosenek "Relax" i "The Best Damn Thing" Będzie zawaliści przynajmniej tak mi się wydaję... Jutro albo w poniedziałek rano jadę po nowe buty, które założę na poniedziałkowy wieczorek i zakończenie roku! Wczoraj wieczorem byłam na zakupach i miałam sobie kupić parę rzeczy ale moja mama i Ania zatrzymały się przy ubrankach dla niemowląt i tak tam stały i się zachwycały przez prawie 15 minut...Odpuściłam te zakupy...:/ Jedyne co kupiłam to były chipsy i zabawka dla Lolka:) Wracając do wieczorku będziemy nocowali w szkole z najfajniejszym nauczycielem...Pozdro dla Pana K. Ścierki... Wczorajsze popołudnie było super... Poszłyśmy na bardzo długi spacer, znalazłyśmy niespotykane fioletowe chabry, byłyśmy w sklepie i zrobiłyśmy taki malutki koncercik:D Moje wakacje zapowiadają się wspaniale- Tatry, Czechy, prawie codzienne wypady nad jezioro, wycieczki piesze i rowerowe, sesje zdjęciowe i td. Po prostu mega!!

Muszę mojemu koledze sprzedać książki więc trzeba się wźąść za przeszukanie każdej z nich i zabranie najgłupszych liścików pisanych do koleżanek..:) Nie chcieli byście tego czytać:P
Mam dla Was piosenką starą ale jarą:D
 To jest właśnie Shakira ft. Alejandro Sanz "La tortura"
A, i jeszcze jedno- Jeszcze 10 godzin głosowania "Czy podoba Ci się ten blog?" Można to znaleźć pod moim opisem...
Idę wyjmować liściki z książek.
I LOVE HOLIDAYS!!!!
Nana
PS. Potem jeszcze coś napiszę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz