piątek, 17 czerwca 2011

Then again I :P

Hejcia! To znowu ja! Jak miną Wam (musiałam sprawdzi jaki mamy dzisiaj dzień tygodnia) piątek?? Mi tak sobie...Było strasznie nudno...Ale postanowiłyśmy pujść na długi spacer na którym jakaś facetka nas zaczepiła już po raz 2 i po raz 2 pytała się jak mam na nazwisko:) Potem Ala nazbierała jakichś kwiatków... Dzisiaj tak strasznie ale to strasznie się nudziłam:/ Jak jutro uproszę mamę to wybierzemy się na zakupy...Na pewno się zgodzi. Kupię sobie nowy aparat, buty i wiele innych rzeczy:)Dodaję piosenkę i spadam bo tak strasznie boli mnie brzuch..:(
Nie wiem dala czego ale lubię tą piosenkę...
Już lecę... 
Dobranoc:* 
PS. Ankieta dobiegła końca... 
5 osobom podoba się mój blog:) Dziękuję:* 
a 1 nie... przykro mi...Może powiecie co mogę zmienic w blogu??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz