poniedziałek, 6 czerwca 2011

Hola! ¿Qué tal el lunes?

Cześc! Jak poniedziałek? Jestem w niebo wzięta!! Moja kochana Honey zdobyła nagrodę internautów!! Jestem taką niewdzięcznicą...Wczoraj zostawiłam moją kochaną, najukochańszą  Doronie samą na Czarnym:( Wybaczysz mi??? Jak nie to naśle na Ciebie Ole i Zuze.:D Jeszcze tylko 10 dni do mojego wyjazdu do Łęcznej...Nareszcie zetne włosy i zrobie mega zakupy i kupię aparat cyfrowy bo stary zgubił mi mój "kochany" braciszek...Wpadłam w szał jedzenia truskawek!!!! Następnym razem jak Dora będzie miała przyjechac to ją zabiore na te pyszne truskawki:) I właśnie przez bloga mojej Kochanej D. znalazłam piosenkę którą chyba Wam chciałam pokazac:)
I jak Wam się  podoba? 
Dla mnie jest mega:) 
Na razie kończe bo będę wraz z Alą pisała posta na 2 blogu!!
Narsia!:*

1 komentarz:

  1. Witaj ;)
    Genialny blog :****

    zapraszam: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń