czwartek, 9 czerwca 2011

Aaaaaaaaaa!!!

Hejka! Co tam u was? U mnie okropnie...Jest już dzisiaj 2 burza:( Normalnie woda wlewa mi się do domu!! Masakra, dzisiaj w szkole na ostatniej lekcji tylko wyszliśmy na dwór i rozłożyliśmy siatkę, żeby pograc w siatkówkę zaczą padac deszcz...W ogóle grzmiało błyskało się i tp. ...A jak weszliśmy do klasy Kuba powiedział "Ale by było gdyby jeszcze zepsuł się autobus." No ja go zabije bo oczywiście wykrakał!! Tylko do domu wróciłam znowu zaczęło padac....No tragedia... Wiecie spodobała mi się bardzo jedna z piosenek słuchanych przez dziewczynę mojego brata, chcecie zobaczyc??
I jak, może byc?? Jak dla mnie doskonała:)
I jeszcze jedno... Jeżeli ktoś chce pomóc Afryce wybudowac szkoły to zapraszam na stronę internetową__http://www.join1goal.org/   ...Wystarczy tylko tam wejśc, wpisac swoje imię, nazwisko, e-mail i kliknąc na JOIN1 GOAL... Z góry dziękuję i nie dziwcie się że Ja i Ala piszemy to na każdym z naszych blogów ale naprawdę chcemy pomóc...:*
Papaski:***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz