poniedziałek, 27 czerwca 2011

Mój spacerek!

Witam! Jak mija poniedziałek? Mi super! Dzisiaj wraz z Dorą, Alą i Niki byłam na spacerku:) A teraz siedzimy w domu i pilnujemy mojej siostry-Oli...Bo moi rodzice pojechali do Rudy Śląskiej, a to jest troszkę daleko:/ Na spacerze zatrzymałyśmy się przy ślicznych konikach! Malutki konik był taki rozkoszny że aż strach! Ale, jego mamusia już nie była taka wspaniała bo się zdenerwowała na nas i skończyło się uciekaniem:P
Chcecie zobaczyc parę fotek ze spacerku?
Proszę...












                                      Śliczny jest ten konik:*


Ja chodziłam w niebieskich okularach Dorci, a Ala w moich białych:)
Ale my jesteśmy wandale! Pisałyśmy na przystanku!!!
Teraz lecę z dziewczynami i Olą na spacer...Ponownie:)
Papa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz