niedziela, 19 czerwca 2011

Dlaczego akurat deszcz?

Siemka! Co porabialiście wczoraj wieczorem i dzisiaj rano?? Ja byłam na ognisku i  zajadałam się strasznie ciągnącymi się piankami (jojo) z ogniska:) Potem wraz z Konradem i jego tatą wujkiem Irkiem śpiewaliśmy przeróżne piosenki...wujek i Konrad byli już po kielichu więc jak oni śpiewali to ja zachodziłam się ze śmiechu...No po prostu prawie płakałam:D Dzisiaj z samego rana byłam torturowana przez moją 6-letnią siostrę Olę... Wstałam jak co ranka, poszłam do salonu, a moja siostra ogląda "Gumisie" i inne stwory!! To było straszne...Jejku jutro jest wieczorek:) Będę w długiej ciemno różowej tunice, czarnych leginsach(bez koronki), czarnym bolerku i w nowych białych butach...Jak przez tą pogodę będzie zimno i będzie padał deszcz będę zmuszona założyć czarną kurtkę skórzaną:) Proszę pomóżcie mi w wyborze jakiejś łatwej ale ładnej fryzury:)
Mam dla Was zdjęcia które miały być slajdami ale nie działają...Tylko jeden z nich jest dobry:)



A to piesek:P


Na razie idę się spotkać z Alą, a potem może jeszcze coś napiszę:)
Miłej niedzieli:*

1 komentarz:

  1. HEJ! ZAPRASZAM CIĘ NA KONKURS REGAL ROSE NA MOIM BLOGU! NAGRODĄ JEST ŚLICZNY PIERŚCIEŃ Z KRZYŻEM!
    http://agnieszkowa-szafa.blogspot.com/2011/06/konkurs-regal-rose.html

    OdpowiedzUsuń