sobota, 18 czerwca 2011

Zakupy!!!

Witam! Jak mija Wam sobota?? Ja jestem strasznie szczęśliwa:) Byłam dzisiaj na zakupach z Olą, Anią i moją mamą Renią...Kupiłam sobie krótkie szare spodenki z dużą ilością błyszczących koralików, jeansowe rybaczki i dwie pary butów...Jedne takie czarne wiązane, a drugie białe rzymianki (tylko ich zdjęcie znalazłam)
Zdjęcie jest nie wyraźne...Te buty są naprawdę wygodne:) Może w następnym tygodniu pojadę po nowy aparat:) Oby jak najszybciej, już nie mogę się doczekac!!! 
Tak strasznie nie mogę się doczekac poniedziałku...Impreza z Adamem, Kasią i resztą:) Będzie zawaliście...Po przyjęciu nocujemy w szkole i wracamy dopiero we wtorek po południu:D 
Jejku, zbiera się na burzę:/ Boję się!!! Kto mnie obroni?? 
Idę na troszkę spóźniony obiadek:) 
Kocham Was:* Nana

1 komentarz:

  1. z tego co widać , buty prezentują się nieźle ;*

    obserwuję i zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń