piątek, 10 czerwca 2011

WIELKI SPRAWDZIAN!!!!

Witajcie! Jak miną wam piątek?? Mi całkiem spoko:) Moja Pani od polskiego oszalała!!! W poniedziałek mamy wielki sprawdzian ze wszystkich przedmiotów...Aaaaaaaa!!!! Uznała że mam dar do nauki...hahaha...dzisiaj cały czas, na każdej przerwie siadaliśmy całą klasą a jest nas tylko 7...2 chłopaków i 5 dziewczyn, jesteśmy najmniejszą klasą w szkole...Dobra wrócmy do tematu... na każdej przerwie siadaliśmy w kącie i opowiadaliśmy sobie straszne historie...:) Takie typu_
Naprawdę bardzo lubię takie historie są zawaliste:)
Teraz idę się położyc bo strasznie boli mnie brzuch...
Narcia...Love:*

2 komentarze:

  1. Suuuper historyka :) . Was jest tylko siedmiu ..?? ;O to fajnie xd .

    Www.niikie.bloog.pl <- wejdź , zobacz , zostaw koma , odwdzięcze się podwójnie =>

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Fajny blog:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń