środa, 22 czerwca 2011

Wakacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siemka! Jak zakończenie roku szkolnego? U mnie wspaniale! Właśnie pisałam z A.W:) Jejku dzisiaj dostałam świadectwo z czerwonym paskiem a do tego książkę Mari Pawlikowskiej-Jasnorzewskiej pt. "Najpiękniejsze Wiersze" Już nie mogę doczekac się jutra ponieważ przyjedzie moja kochana i do tego wspaniała Dorota:* A po potem zrobimy ognisko i pójdziemy nad nasze kochane jeziorko:) A Wy jak uczcicie ten wspaniały początek wakacji? Mam nadzieję że wspaniale!
Słyszeliście już może nową piosenkę Britney Spears? A teledysk widzieliście?
To w takim razie Britney z piosenką "I wanna go"
I jak może byc?? Jak dla mnie jest mega chociaż nie przepadam za tą piosenkarką:) 
Teraz spadam się kąpac:* 
Do jutra...Dobranoc:P

1 komentarz:

  1. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie zorganizowanym na moim blogu :)

    http://nikolla15.blogspot.com/2011/06/29-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń