piątek, 24 czerwca 2011

Nikiiii powraca!!

Hejka! Ja właśnie wróciłam od mojej kochanej Nikoli, na którą mówimy- Niki albo Nikita:) Dzisiejszy dzień był mega! Byłyśmy na krótkim spacerku na którym Ala strasznie krzyczała na Zuzię bo zostawiła wózek na środku drogi, nie chciała założyc bluzy i jeszcze pokazała jej środkowego palca-mówiąc grzecznie:) Potem pomalowałyśmy sobie paznokcie...Ja podzieliłam paznokcie na dwie części i jedną częśc pomalowałam na żółto a drugą na różowo:D W ogóle prawie cały dzień spędziłyśmy ze starszą siostrą Ali- Marysią...Jest zawalista!
A i jeszcze w sprawie pazurków...To mam dla Was kilka fajnych wzorków:)







Strasznie długo dodawałam zdjęcia bo coś mi się psuło...A teraz moje rutynowa pytanie...I jak? Które naj?
Dla mnie chyba wszystkie:)
Miłej soboty:D

1 komentarz:

  1. koszulkę dostałam w prezencie, a ta koszule w kratkę miałam pożyczoną od przyjaciółki (kupiła w Poznaniu) ;D

    OdpowiedzUsuń