niedziela, 12 czerwca 2011

Hej z samego rana!!

Czśc! Ja właśnie wstałam...A Wy?? Tak mi się spac chce bo wczoraj siedziałam do 1:52...Dokładnie spojrzałam za zegarek przed pójściem spac:) A wstałam tak wcześnie bo moja babcia przyjechała:D Lolek z samego rana wcinał loda którego mu dałam:) Wczoraj było tak nudno bo przyjechała taka Gabrysia chodząca do 2 klasy a rodzice kazali mi się nią zając:/ Cały czas siedziała na jakichś stronach typu STARDOLL....Przeżyłam!!! A żeby polepszyc sobie nastrój pooglądajmy fajne buty:)









I jak które najlepsze?? Dla mnie prawie wszystkie:) Jutro dodam zdjęcia jakichś fajnych bluzek i tunik:D
Na razie zbieram się nad jezioro.
Do przeczytania, jeszcze coś napiszę:)
PS.Trzymajcie za mnie kciuki jutro mam wielki sprawdzian ze wszystkich przedmiotów...Ale stres...
Jeszcze raz- Papa:*

1 komentarz:

  1. oooomg ;D kocham buty , dla mnie wszystkie są cudne ale najlepsze te turkusowe :D pasują do tego sezonu :D i kolor jest świetny :D


    zapraszam do mnie i do obserwacji o ile będziesz chciała , moze znajdziesz cos ciekawego i dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń