poniedziałek, 13 czerwca 2011

Sprawdzian, ciuszki i warkocze:)

Hejka! Jak poniedziałek?? Ja napisałam chyba dobrze sprawdzian iii żyje!! Dzisiaj w szkole była taka zadyma...Ktoś w sobotę pobił mojego kolegę K. i trafił do szpitala. Wszyscy mówili że to koledzy jego sąsiada...Konrad, Adam, Filip, Damian i sąsiad Krystiana Kuba...Każdy z nich był na dywaniku u dyry ale zeznania nie były takie same więc zadzwonili do poszkodowanego i się dowiedzieli kto to nikt inny tylko Damian...
Dobra koniec historyjek o pobiciach zajmijmy się przyjemniejszymi rzeczami:)
Dzisiaj moje dwie koleżanki Milena i Milena postanowiły zabawic się moimi włosami i zaczęły zaplatac mi przeróżne warkocze pokaże wami 2 z nich:

To były chyba te najłatwiejsze:D
 Mam też dla Was kilka nawet fajnych par szpilek...






Bardzo podobają mi się te żywe kolorki:)
To jeszcze nie koniec moich niespodzianek...Mam slajd i kilka fotek tunik, sukienek i spódnic...


A na koniec slajd:D




Jak potem znajdę czas to może jeszcze napiszę ale nie jestem pewna:)
Narka:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz