piątek, 10 czerwca 2011

Pomocy!!!!

Dopiero się dowiedziałam że moja mama ma jutro urodziny!!!! Już wiem po co w lodówce są te procenty:)
Nie mam prezentu...Co ja mam zrobic?? Może Wy macie jakiś pomysł?? Piszcie w komentarzach....Proszę....:P Jak ja mogłam nie pamiętac?? Ale moja mama jest okropna...dzisiaj powiedziała mi że jutro są jej urodziny więc mam jej udostępnic kompa na cały wieczów:/ Jutro owszem ale dzisiaj??!! A, jeszcze jedno...niektórzy pisali w komentarzach kiedy Honey nagra klip do "Runway"... Ja tak dokładnie nie wiem ponieważ przez chorobę Honoraty nagrywanie klipu się opóźniło i jeszcze te występy...
Dla osub które lubią mode mam  slajd z fajnymi butkami:)...



I jak?? Które naj??
Dobranoc:D

2 komentarze:

  1. az ciezko sie zdecydowac;P
    pozdrawiam i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaję do obserwowanych :)
    buty - szpileczki no to wszystkie śliczniunie :)
    a co do mamy - może perfumy? jakieś kosmetyki - tusz do rzęs, a może kolczyki?

    OdpowiedzUsuń