środa, 31 sierpnia 2011

Ostatni dzień.... :'(

Witam! Jak spędzacie ostatni dzień wakacji? Ja dzisiaj spotkam się z Alą:) Wczoraj już się widziałyśmy ale nie długo...
Teraz właśnie piszę z Dorą i planujemy zrobc u mnie ognisko kończące wakacje w sobotę:) Oby ten plan wypalił! 
Jak przygotowania do rozpoczęcia roku szkolnego i szkoły? U mnie nic. Nawet plecak nie jest gotowy...Ale mi się do szkoły nie śpieszy :D 
Już tylko chyba kilka godzin do końca ankiety, więc głosujcie! (Ankieta jest nad moim opisem.)
Tak sobie pomyślałam że codziennie lub prawie codziennie będę dodawała taki zestaw jak dzisiaj:) Może byc? Dzisiaj też mam zestaw na żółto:)
  
Może byc?
Ja teraz idę poleżec na balkonie:) Do następnego posta:*♥

3 komentarze:

  1. Hmm... ja wsumie to jeszcze nic nie mam do szkoły, dziś mama mi kupiła zeszyty, ale w Tesco i mi się nie podobają...
    Zestaw? Świetny, ale nie w moim stylu. Okulary ślicze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja spotkałam się z moja paczką :D
    ładny zestaw :)
    obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego bloga - dopiero zaczynam ;p
    http://fashionistka25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń