wtorek, 23 sierpnia 2011

Uściwierz:)

Witam♥ Jak miną Wam dzisiejszy dzień? Coś ciekawego czy nudy? Mam nadzieję że to pierwsze:P Ja dzisiaj byłam rano w Łęcznej ale nie zrobiłam żadnych zakupów bo moja mama strasznie się spieszyła:) Po powrocie strasznie bolała mnie głowa, ale nie odpuściłam  i poszłam z Dorcią na spacer. Ona chciała pójśc nad dzikie jezioro. Poszłyśmy a tam było błota prawie po kolana. Ale, Dorota nie odpuściła i ja musiałam iśc...:/ W drodze powrotnej przyczepił się do nas jakiś wielki pies. Ale nic nam nie zrobił oprócz lizania po nogach i rękach:)
==========
Jutro biorę się za zmiany na blogu:) Jeszcze do godziny 14:00 Możecie przesyła swoje pomysły na moją pocztę...
- nataliamajewska99@o2.pl
- nana-honey@o2.pl

Ja teraz spadam Papa... Kolorowych snów♥

2 komentarze:

  1. aaa mi dobrze . ;d
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. HEJ :D
    Zapraszam do mnie :
    http://taki-blog-nieistnieje.blog.onet.pl/ .
    Sweet :D

    OdpowiedzUsuń