wtorek, 16 sierpnia 2011

Witam stęskniona po troszkę długiej przerwie:D

Witajcie moi Kochani!!!! Co porabialiście przez te 2 tygodnie? O masakra! Jak ja się za Wami stęskniłam!:) Mam nadzieję  że chociaż odrobinkę za mną tęskniliście...Muszę Wam wszystko opowiedziec. Na pewno nie opiszę Wam tego w jednym poście!  Więc mieszkałam w domku ze Wspaniałymi osobami. Te wieczory kiedy wracałyśmy z imprez a Martyna z wejścia zaczynała tańczyc przy piosence "Mam Yorka" puszczonej z telefonu:)   Ah! Mam tyle zdjęc które planuje pokazac Wam jutro. Kupiłam sobię wspaniałą koszulkę z napisem "Nikt nie jest doskonały...oprócz mnie" Oczywiście to żart bo ja wcale nie jestem doskonała:)  Właśnie przywiesiłam flagę z podpisami moich znajomych i wychowawców xD  Wiecie co było najgorsze? Spacery pod górkę! Parwie codziennie chodziliśmy na kilku kilometrowy  spacer w upale! Jutro spotkam się z moją kochaną Alą! Spotkałybyśmy się jeszcze dzisiaj ale mieliśmy trochę problemów jak wracaliśmy... Szkoda mi tylko jednej rzeczy...Moja Dorcia dzisiaj pojechała do Lublina. Ale mam nadzieję że jeszcze się spotkamy!
Kończę bo muszę  rozpakowac  torbę...Nie nienawidzę tego!
Papaski! Do jutra:**

6 komentarzy:

  1. haha przeczytałam " podpaski " zamiast " papaski " wieczorem mam zrytą banię... i to nawet bardzo ;) A gdzie Ty byłaś ? Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś kochana. Tesknilam :*
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też tak przeczytałam ....x d
    Welcome ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ;) ja również obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie ze się dobrze bawiłaś! Pozdrawiam i Tesknie1 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taak Te moje tańce były najlepsze a "Mam yorka" będzie mi się kojarzyło tylko z tym ;p
    Kurde! Za rok też jedziesz? Mam nadzieję, że tak i że będziemy razem. Nie mogę się doczekać następnych wakacji! Buziole! ;***


    Martyna ;*

    OdpowiedzUsuń