czwartek, 1 września 2011

Szkoła i ogniskowo:)

Hejka moi naj! Jak miną Wam najgorszy dzień w roku?:) Mi jak na 1 września to fajnie. Z samego rana wstałam a na stole czekały na mnie tosty przygotowane przez dziewczynę mojego brata-Anie:) Potem mój piesek oczywiście wysępił pół mojego śniadania ...xD Wyprostowałam włosy i jeszcze trochę posiedziałam w łazience:) Byłam z godzinkę w szkole, a po powrocie cały czas robiłyśmy sobie z Alą zdjęcia. Kiedy już nam się to znudziło  i piłyśmy herbatkę zadzwoniła moja siostra żebyśmy przyszły na ognisko:) Było trochę zawcześnie jak dla nas, ale i tak nam się to podobało:p Zaraz biorę się za zrzucanie zdjęc z aparatu. Jutro znajdą się na moim blogu:)
Zaraz idę pakowac się do szkoły...Blllle..... Ale najpierw wrzucę nowy teledysk Rihanny. Niestety dzisiaj zestawu nie będzie gdyż nie chcę się załadowac:/
Świetne!
Ja lecę się pakowac...Buziole:*****

PS. Ankieta? Więc wyniki.
Tak-12.
Nie-1.
Jestem tu 1 raz-1.
Dziękuję za wszystkie głosy Kochani:)

1 komentarz:

  1. fajna ta piosenka ^^ (; .
    zapraszam : enchaaanel.blogspot.com ;p .
    + obserwuję ;D /

    OdpowiedzUsuń