poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Wczorajszy długi dzień...

Cześc! Co robiliście przez wczorajszy cały dzień? Jak jak pewnie już wiecie pilnowałam Amelki i Oli...To była masakra!!! Cały czas tylko musiałam chdzic z nimi na plac zabaw, lody i lizaki. Było strasznie nudno...A co robiłyśmy w mieszkaniu? Ja oglądałam TV a dziewczynki robiły dyskoteki:)
Wróciłam dopiero o północy:) Ale bez obaw...Nie zgubiłam adidasa, a mój samochód nie zmienił się w dynie:D
Mam troszkę wczorajszych zdjęc:)

  

  

  

  

  

   
Chciałam dodac jeszcze jedno zdjęcie ale nie udało mi się... 
♥♥♥ 
Nareszcie!! Ala jest już chyba w domu:* Nie mogę się doczekac aż się spotkamy::) 


Pamiętajcie o ankiecie. Zostało jeszcze tylko 2 dni!☻ 
A teraz idę do łazienki a potem na śniadanie:) Może wieczorem coś napiszę:**


2 komentarze: