wtorek, 30 sierpnia 2011

Telefonik:)

Hej! Co tam u Was? Ja dzisiaj byłam na zakupach. Nie kupiłam jeszcze wszystkiego, ale oprócz książek i przyborów szkolnych kupiłam sobie nowy telefon:) Jest to samsung avilla...Nie przepadam z dotykowymi telefonami ale lepszego od tego nie było:)

Mi się nawet podoba;D
Kiedyś wspominałam że mam konto na www.stylistki.pl Tam robi się swoje włassne  jakby projekty... Chcecie zobaczyc kilka moich?
  
  
  
Który jest naj? Ten ostatni dedykuję mojej kochanej Ali:) Oh ta moja wielka fanka rasty i rege♥ 
Ja za jakieś 40 min. wychodzę po Ale na przystanek... 
Papa Kochani:*********
 

4 komentarze:

  1. Hej, może się poobserwujemy?
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze musisz nauczyć się odbierać ten telefon i będzie git :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorotea dzwoniłaś do mnie?! Pewnie nie słyszałam...umiem odbierac:D Ale jak mogłam nie słyszec? Przecież mój dzwonek to MDM Odwyk!

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zestawy :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń