poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Hejcia;)

Co tam u Was Kochani? Ja z całego serca przepraszam że wczoraj nic nie napisałam...Próbowałam aż trzy razy napisac posta, ale cały czas mój komputer się zacinał...Wczorajszy dzień spędziłam z wariatką Dorotą:) Ali nie było bo pojechała do swojej siostry...
Oh! U mnie dzisiaj chyba będzie ciepło! Tak bardzo chcę powylegiwac się na plaży:) I właśnie taki mam plan na dzisiejszy dzień.
Mam jeszcze taki plan:) Pomożecie mi go troszkę zrealizowac? Chciałabym trochę zmienic bloga. Jak chcecie mi pomóc to swoje pomysły wysyłacie na e-maile.
-nataliamajewska99@o2.pl
-nana-honey@o2.pl
Mogą to byc wiadomości w których będzie opisane co mogę zmienic. A mogą to też byc jakieś rysunki lub zdjęcia które mogę pokazac na blogu. Wszystkie pomysły będę brała pod uwagę:)
===============
Pokażę Wam piosenkę  która bardzo mi się spodobała:) Nie przepadam za rege ale to mi się bardzo spodobało.
Ja mówię 1 2 w górę ręce! ;D 
I jak? Mi się bardzo podoba. 
=========== 
Wiecie. Ostatni jakoś zaczęłam trochę poważniej myślec. Albo mi się tylko wydaje. Ale,  chyba jutro lub po jutrze idę do pracy;)  
Ja teraz będę wstawiała zdjęcia na nk i facebooka :) Wieczorem może jeszcze uda mi się coś napisac:)
Do następnego posta..:*

1 komentarz:

  1. lubię to piosenkę ;D cos wyśle napewno ;)0
    zapraszam do mnie, będzie mi milo jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń