wtorek, 2 sierpnia 2011

Pakowanie...słonko i "Naznacony"

Siemka! Jak leci Wam wtorek?:D U mnie w miarę...Muszę się pakowac, mierzyc ubrania i takie inne...Masakra! Ale, muszę się Wam pochwalic:)Dzisiaj wyszło u mnie słonko i było bardzo ciepło:D A jak pogoda u Was? Mam nadzieję że wspaniale. Ja teraz siedzę i zajadam się pysznymi paluszkami:) Zapomniałam Wam wspomniec o wczorajszym "seansie filmowym" Wraz z D., A., i G. oglądałam "Naznaczony" Taki, niby horror ale i tak nikt się nie bał:) Z opisu wydawał się straszny ale po obejrzeniu już nie...Były chyba tylko 2 straszne sceny...Jak diabeł mówił  w pokoju dziecka i jak stał za łóżeczkiem...Osobiście nie polecam, ale każdy ma swoje zdanie...
===========================================================================
Ok. Mam dla Was świetną piosenkę! Jest po prostu mega! Kocham ją:)

Dj Antoine vs Timati feat. Kalenna - Welcome to St. Tropez 

Jak dla mnie bomba! A dla Was?:)  

Dzisiaj cały dzień prawie przesiedziałyśmy:) I mam o jedną znajomośc więcej:) Moja nowa koleżanka nazywa się Patrycja. 

Teraz siedzę z moją kochaną mamą i rozmawiamy o wyjeździe:) 

Zaraz idę się myc, a potem uruchomię prostownicę:P 

Teraz spadam...Całusy:*** Do przeczytania za 2 tygodnie...Już tęsknię:( Oh, dzisiaj aż się popłakałyśmy z Alą i Dorą... 

Papa:******************

 

9 komentarzy:

  1. Obserwujemy ?
    Fajny blog ;D
    Zapraszam do siebie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdjęć, mody, ciekawych notek. ZAPRASZAM na www.Adrrrianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. miłego wyjazdu :D niestety u mnie pogoda nie jest taka świetna jak u Ciebie .;)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą piosenkę .;))

    http://patiimyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim blogu pojawiła się już pierwsza notka z serii "New faces", która ma na celu przybliżenie Ci osób z ogromnymi szansami na odniesienie wielkiego sukcesu w świecie mody.
    W wolnym czasie - Wejdź, przeczytaj, zobacz i wyraź swoje zdanie :)

    LINK: http://show-me-your-emotions.blogspot.com/2011/08/new-faces-first.html

    Pozdrawiam i zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę obejrzeć ten film :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Natalka... twój blog jest po prostu cudowny :) Ja mojego chyba usuwam bo po co mi on...
    Pozdrowionka ;**
    PS : Tytuł bloga jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  8. czekamy ;)
    udanego wyjazdu
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak chcesz mieć dużo obserwatorów musisz pytać o Obserwuj za Obserwuj ;) Wgl, jak cchesz to możemy my tak zrobić. Ale jak bedziemy nawzajem się odwiedzać, ja na pewno bede ;) ! A wgl. piosenka MEGA x3 !
    http://made-in-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń