niedziela, 28 sierpnia 2011

Ja już nie śpię...A Wy?

Cześc z samego rana:) Wstaliście już? Ja tak. Zostałam obudzona tak samo jak wczoraj:) Ktoś wpuścił Lolcia do mojego pokoju....
Jednak nie jadę nad jezioro, gdyż każdy w moim domu ma coś dzisiaj do robienia...:( No...Tylko mój starszy brat postanowił że cały dzień będzie spał:D Więc, ja jadę dzisiaj do Łęcznej aby wraz z moją mamą i Olą pilnowac córki mojego chrzestnego, gdyż on wraz ze swoją żoną i dziewczyną mojego brata na jakieś dożynki...
Więc z Olą i Amelką szykuję się dzisiaj dłuuugi dzień...
Mam kilka moich zdjęc z ostatnich TYGODNI!
  
  
  
  
  
  
  
Na razie to tyle:) Mam jeszcze trochę zdjęc i Pan Adam mi jeszcze przyśle:)
Papa:*

1 komentarz:

  1. ja tez juz nei śpię, ładne zjdęcia :D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadneisz :D

    OdpowiedzUsuń