środa, 24 sierpnia 2011

Ankieta i nie kryty krytyk :*

Nie witam się już gdyż dzisiaj już pisałam:) Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie dzisiejszy dzień był strasznie nudny...Większośc czasu spędziłam z Dorą przed komputerem jedząc frytki, lody i pijąc grappe:) A to dla czego? Bo świeciło słońce ale wiał taki zimny, jesienny wiatr...Przypominam że już za tydzień szkoła:( Ja jutro może pojadę na zakupy przed szkołą. Tam gdzie zwykle, czyli nad moim opisem znajduję się ankieta. Odpowiadajcie na moje pytanie:)
♥♥♥♥
Od pewnego czasu zaczęłam oglądac filmiki Niekrytego Krytyka. One mnie po prostu rozwalają.xD Jak dla mnie są świetne, ale oceńcie sami:*
On jest świetny!

Ja chyba kładę się już spac...Do przeczytania moje skarby♥:*

1 komentarz:

  1. zagłasowałam w ankiecie ;D
    kocham nie kytego krytyka ;D
    zapraszam do mnie, będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń