środa, 6 lipca 2011

Zegarki:)

Witam ponownie! Od rana mało rzeczy się zmieniło:) Świeciło słonko!(Najważniejsze), byłam w sklepie z Dorą na lodach, pisałam na nk z Alą, pomagałam mamie i byłam na wycieczce rowerowej   ...A wracając do tytułu posta-Mam nadzieję że lubicie miec na ręce coś ciekawego i błyszczącego. Mam dla Was kilka fajnych zegarków:D



Te zegarki po niżej są chyba najmodniejsze w tym sezonie:)

I jak?
Mam dla Was jeszcze jedną wiadomośc...
Ankieta "Czy podoba Ci się nowy tytuł bloga?" Dobiegła końca...
A to wynki:
Tak-5 głosów
Nie-3 głosy
W tej chwili to zmień!!!-1 głos
Dziękuję za wszystkie głosy...Nawet za ta mało pozytywne:)
Ale ja nadal nie wiem czy mam zmienic ten tytuł bloga...Pomocy w komentarzach!!
I jeszcze jedno...Jak ktoś chce zobaczyc bransoletki które robie z bliska to proszę:
To coś takiego:)
Dobranoc:*

1 komentarz:

  1. Nie zmieniaj tytułu bloga Jest na prawdę fajny i jeżeli Ci się podoba to niech zostanie :)

    OdpowiedzUsuń