sobota, 30 lipca 2011

Zakupy:D

Witam! Co tam u Was Kochani? U mnie ok. Dzisiejszy dzień jest do niczego...Prawie cały czas leje deszcz i nie da się wyjśc na dwór:(  Jest strasznie nudno... Tylko jedna rzecz mnie uratowała:) Byłam już dzisiaj w Lublinie i w Łęcznej:D Zrobiłam małe zakupy. Kupiłam sobie białe adidasy pumy, dwie pary spodni-rurek i jeszcze inne rzeczy:) Jak będzie mi się chciało to zrobie zdjęcia moim nowym nabytkom:) 
Na razie lecę...Papa:P
PS. Jak podoba Wam się nowy tytuł bloga? (Odpowiedzi dawajcie w komentarzach:))

3 komentarze:

  1. Jestem nową obserwatorką Twojego bloga...
    Zachęcam do wzajemnej obserwacji,mój blog to szkolamilosci.blogspot.com
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. U mnie dobrze, ale cały czas tak jak u Ciebie pada deszcz, nawet z domu sie nie chce wychodzić :D
    zapraszam do mnie bedzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń