poniedziałek, 18 lipca 2011

Tak, wiem że to nie bezpieczne:)

Tak, tak, wiem że włączony komputer w czasie burzy jest niebezpieczny ale nie mogłam wytrzymac:) Jest straszna burza!! W dodatku zmokłam bo musiałam odprowadzic moją kochaną Dorcie... W tle słychac rozmowe mojego brata z wujkiem:) Miałam wstawic zdjęcia z sesji ale tak strasznie nam się nie chciało....Tak, jestem odrobinkę leniwa:) O 21.00 albo 22.00 przyjadą moi rodzice...Czyli mój ojczym D. i moja mama R. :D

Tak! Tak! To jest wspaniałe Real Madryt jest mega!! Wygrali z Los Angeles Galaxy 4:1 To jest wspaniałe...Wiem że niektórych nie ciekawi temat piłki nożnej ale musiałam to Wam napisac! 

A teraz piosenka która cały czas chodzi mi dzisiaj po głowie.
Mam dla Was jeszcze kilka fotek ze strony www.weheartit.com

Tumblr_lofux58erk1qjofmao1_500_large
Lips-naisl-rihanna-shhh-tattoo-favim.com-93428_large Tumblr_lo6fpwozla1qfpb61o1_500_large Tumblr_lny8wr8bon1qzwhyzo1_500_large Tumblr_lmsej103rl1qlv4sjo1_500_large
Papaski. pamiętajcie o ankiecie:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz