środa, 6 lipca 2011

Bracelets part1.

Hej! Coś u Was się zmieniło od wczoraj? U mnie nie, oprócz tego że aż na 30 min. wczoraj byłam w Łęcznej...Nooo strasznie długo..Haha:) I dzisiaj ponownie pada deszcz:( Takie wakacje są do niczego...I jeszcze nie ma Ali bo pojechała do Łęcznej i będzie tam do piątku...Już nie długo moje imieniny:) 27 lipca. Nie mogę się doczekac!   ...Ale po tytule możecie się dowiedziec że nie o to chodzi:) Mam dla Was kilka fajnych bransoletek...


                                             Takich mam troszkę:)
Takie bransoletki jak po niżej umiem robic sama:)
  
I jak mogą byc? To jeszcze nie koniec po południu jeszcze dodam kilka błyskotek na rękę:) 
Mam dla Was wiadomośc: Już za kilka dni będziemy mogli zobaczyc nowy teledysk Honey-Runway:) 
Na razie spadam:) 
Do przeczytania:* 
PS. Ankieta już za 12 godzin dobiegnie końca, więc głosujcie...Jeśli ktoś nie wie gdzie jest ankieta to znajduje się nad moim opisem po prawej stronie. Z góry dziękuję:)

5 komentarzy:

  1. te na drugim obrazku są śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na czwartym obrazku to troche straszne Heh... Bardzo podoba mi sie Twoj BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko nie widziałam tego...STRASZNE!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :D a te bransoletki robisz na zamówienie? ;p
    PS: Tu daga ale z konta brata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jak na razie robiłam tylko koleżankom ze szkoły:)

    OdpowiedzUsuń