piątek, 29 lipca 2011

Już po ognichu.

Hejka! Jak tam u Was? U mnie nic się nie zmieniło:) Wczoraj było świetnie! Troszkę krótko, ale na prawdę wspaniale:) Tak się bawiłyśmy że Ala zostawiła mi prezent na skroni w postaci odbitego paznokcia:) Jak dla mnie to świetna pamiątka.:D Teraz będę miała kilka dni wolnego od mojej 6-letniej siostry! Nareszcie! Ona jedzie do babci! Ja też wyjeżdżam ale dopiero w środę, więc mogę jeszcze pisac do Was:) W Tatrach a dokładnie w Poroninie raczej nie będę mogła pisac, ale spróbuję! Matko! 2 tygodnie bez Was to by była masakra! Ok. Koniec o wyjazdach i tych innych sprawach...Mam dla Was zdjęcia z wczoraj:)



Heh...Zdjęc było by więcej, ale przypadkowo wyłączyłam komputer i się usunęły:/ 
Teraz idę się przebrac, bo jeszcze jestem w pidżamie:) 
Do przeczytania:P

9 komentarzy:

  1. fajne zdjęcia ;D
    + zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje bardzo! :)
    Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. udanego wyjazdu! pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcam do zrobienia notki o tytule Dwie rzeczy bez których nigdzie się nie ruszam ! :)
    Więcej informacji na moim blogu :)
    http://koloorowoo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki ;) musiała być super zabawa ;)

    Widziałaś już najnowszą kolekcję TOPSHOP'u na sezon jesień/zima 2011/2012? Jeśli jeszcze nie to zachęcam do sprawdzania mojego bloga ;)
    www.show-me-your-emotions.blogspot.com ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zdjęcia :)

    http://pinkglassseparated.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne fotki :)
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam ogniska :) bardzo ładnie Ci w prostych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładne zdjęcia + dodaje, bejbe :* Zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń