sobota, 2 lipca 2011

Witam!

Jak mija Wam sobota? U mnie deszcz...I nie zrobiłyśmy sobie sesji zdjęciowej bo tak szczerze wolałyśmy siedziec przy komputerze i śpiewac:) Dzisiaj byłyśmy na takim fajnym spacerku...Fajnym do czasu kiedy zaczęło mi się robic zimno:/ Tak strasznie zmarzłam...Dota zbierała takie fioletowo-różowe kwiatki i ciągle nas o nie męczyła! Ona jest straszna!
Mam do Was bardzo ważne dla mnie pytanie...Czy podoba Wam się imie Elena? Proszę odpiszcie w komentarzach.


Jeśli chcecie zobaczyc troszkę zaistych butów, zapraszam na bloga mojej kochanej Ali...
http://long-live-freedom.blogspot.com/
Mam dla Was jeszcze jedną z nowszych piosenek Pitbulla "Rain Over Me"




Podoba się? Jak dla mnie mega!
Teraz lecę coś oglądac w TV...
Narka!

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz