niedziela, 31 lipca 2011

Deszcz, zimno, deszcz, zimno:/

Siemacie? Co tam? Matko! Jak u mnie strasznie pada deszcz. Masakra! No jakie to mają byc wakacje?! Oby do wyjazdu się troszkę rozpogodziło... Wczoraj mówiłam że zrobię trochę zdjęc moich ulubionych i nowych ciuszków:) Miałam to wstaic wczoraj ale jakoś komputer mi się strasznie zacinał...Przed chwilą znowu próbowałam i też nic...:( Ale miejmy nadzieję że to naprawię.:P Mam dla Was starą piosenkę Ani Dombrowskiej "Musisz wierzyc" Dopiero wczoraj ją odkryłam ale nie wiem dla czego bardzo mi się spodobała:) Zobaczcie sami...
Mi się podoba. Jest taka spokojna:) A wasze wrażenia?
Ja na razie lecę sprawdzic czy Ala wróciła z wesela. Muszę ją zapytac jaką fryzurę w końcu zrobiła:D 
Nara!


 

3 komentarze:

  1. Proszę cię nie pisz " Nara " , bo to trochę brzmi jak " spie*dalaj " :D Też tak sądzisz ? u mnie też leje, ale mi to nie przeszkadza <3 Pozdrawiam, Agata :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piosenka ładna.U mnie też cały czas pada,na dworze jest okropnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tak samo pada i nic wiecej. Juz jest przecież 1 sierpień a poprawy pogody nie ma :(
    podoba mi się ta piosenka, przypadła mi do gustu :D
    zapraszam do mnie będzie mi miło jak wpadniesz :D

    OdpowiedzUsuń