niedziela, 3 lipca 2011

Śmierc frajerom!!!

Siema! Jestem strasznie zła! Dziewczyna która czyta mojego bloga i jest jego obserwatorką strasznie ściąga ode mnie posty! Wczoraj dodałam rysunek i napisałam "A to chciałabym powiedziec deszczowi" A pani D. W dzisiejszym poście na swoim blogu dodała ten sam rysunek i napisała "Właśnie to chcę dzisiaj powiedziec" No, sory bardzo ale jeśli ktoś nie ma pomysły na bloga i posta to raczej niech nie pisze! Jestem tak wpieniona że prawie cały czas krzycze!!! 
Koniec z nieprzyjemnymi tematami! Jak tam u Was? Mnie strasznie boli brzuch:/ No po prostu nie mogę wytrzymac...I jeszczę do tego te nerwy! No i pada deszcz....Kurde kiedy przyjdzie to słońce?!
Mam dla Was slajdzik ze szpilkami...Zapraszam:)


A teraz...Narka!:*

1 komentarz:

  1. Natalka... Ja od Ciebie nie ściągam tylko te trampki ściągnęłam bo są boskie a tamto reszte jest na kwejku.pl i z tamtąd to biorę. Przepraszam jeżeli to cie wkurza i to za chwilkę usunę...I proszę usuń link mojego bloga z tego wpisu. Naprawdę bardzo przepraszam.

    OdpowiedzUsuń