niedziela, 24 lipca 2011

Deszcz i zła pogoda...........

Siemacie?! Co tam u Was słychac! Sory że wczoraj nie dodałam zdjęc ale wszystko mi się zacinało i sobie odpuściłam. Obiecałam D. że wstawie na bloga zdjęcia które miałam wstawic na nk, a tu nic...Dzisiaj od samego rana pada ten okropny deszcz...A jak u Was pogoda? Mam nadzieję że lepsza niż u mnie:) Próbowałam wyjśc z Dorą na spacer ale tylko wyszłyśmy i zaczą padac deszcz... Może teraz uda mi się dodac te zdjęcia z Nałęczowa:)
A na samym końcu mój kochany Lolek:)
Słodziak prawda? Aż się zdziwiłam jak szybko naładowały mi się te zdjęcia:)
Idę się myc...Całusy:******************

5 komentarzy:

  1. gratulacje .Twój blog został nominowany do One Lovely Blog Award . Więcej informacji na ten temat na moim blogu http://darii-givemeasmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję i liczę na rewanżyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. LOLEK - przesłodkie imię dla psa! <3

    Zapraszam na:
    http://show-me-your-emotions.blogspot.com/
    Jeśli blog ci się podoba może dodasz do obserwowanych i skomentujesz? ;)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękujemy za nominację, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia,swietny naglowek bloga :)

    OdpowiedzUsuń