środa, 27 lipca 2011

Moja wyobraźnia przeraża!!

Witam moi naj! Jak leci Wam dzisiejszy dzień? U mnie całkiem. Wiecie...Od kilku nocy nie mogę spac. Jestem senna ale nie mogę zasnąc. A to trochę przez moją wyobraźnię. Od czasu oglądania "Paranaormal Activity" i tych innych strasznych histori, wydaję mi się że cały czas ktoś za mną stoi i takie inne. Moja wyobraźnia mnie przeraża!! Zaraz może wezmę się za wstawianie nowych zdjęc na nk i facebooka:)
Mam dla Was piosenkę, której strasznie, ale to strasznie długo nie słuchałam...Inna- "Sun is up"
Pamiętacie to jeszcze? A, może tego nie znacie?
Idę wstawiac foty. Trzymajcie kciuki żebym mogła dzisiaj zasnąc:)
Dzisiaj są moje imieniny. Miałam zrabic ognisko, ale chyba raczej jutro:)
LOVE!!!!!!!!:*

1 komentarz:

  1. Natalia! Ja też odkąd oglądamy to, mam dziwne zwidy a jeszcze te historie z Kubusiem! Za mną też chodzą duchy :) Mam tak już od dawna ale teraz to się nasila i się bvoję jeszcze bvardziej :( Pozdro.! :* Fajna piosenka!

    OdpowiedzUsuń