czwartek, 15 września 2011

Tak strasznie chcę krzyczec!!!!!!!!!!!!

Cześc! Nie mogę ogarnąc tego co się w okuł mnie dzieje! No masakra... Nie rozumiem ludzi! Dzisiaj dowiedziałam się że nie mogę swobodnie, sama chodzic po okolicy bo jakiś pedofil zaczepia i namawia na różne słodycze wsiadanie do samochodu i inne...Nie rozumiem:/  Co ten człowiek widzi w napadaniu dzieci i młodzieży?
A!  I jeszcze jedno tak strasznie się wkurzyłam! Jutro kiedy miałam miec ognisko nad jeziorem i miałam się spotkac z osobami których nie widziałam prawie ponad 4 lata moim rodzicom zachciało się gdzieś pojechac! A moja młodsza siostra to straszny rozpieszczeniec! Jest babcia, wujek a ona powiedział że ze szkoły wróci tylko ze mną! Cholera! Czy ona nie może pujśc do babci? Ma nawet bliżej niż do domu:/ I chyba nie wybiorę się na imprezę!
A tak w ogóle...Co u Was? 

Nutka♥
Właśnie to mnie uspokaja:)
Całusy:**********

1 komentarz:

  1. Taak, u nas w szkole takie same plotki chodza o tym PRDZIU ;< ... żal tego gościa...

    OdpowiedzUsuń