poniedziałek, 19 września 2011

Po raz kolejny♥

Witam! Po raz kolejny występ:) Tym razem bardzo niedaleko, a tak dokładnie przy mojej szkole organizowane jest pożegnanie lata:) A jak po wczorajszym występie? Mega! Bardzo dużo ludzi śpiewało z nami!! Potem lody i to właśnie od nich jestem teraz trochę chora:)
Teraz z nudów układam puzzle:)
Nutka??
Mój komputer zamula ostatnie jeszcze bardziej niż zwykle więc tylko to mam na razie do zaoferowania:) (Jak tak dalej pójdzie z internetem to nie będzie już żadnej piosenki której nie było na moim blogu.)

Kolejna piosenka Avril Lavigne:) Oceńcie sami:P 
Do jutra:**

4 komentarze:

  1. piosenka bardzo fajna :)
    w ogóle masz super muzykę na swoim blogu ;)
    podoba mi się
    obserwujemy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. U.. Avril :) Fajna nutka :D
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna piosenka ;)
    dodaje do obserwowanych i licze na to samo ;)
    www.miss-popy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń