piątek, 2 września 2011

1 dzień w szkole.

Hej. Jak miną Wam pierwszy dzień w szkole? Nudno czy nie? Ja cały dzień przygotowywałam się do niedzielnego występu... Pierwsze cwiczenie naszego układy tanecznego a potem U. która przygotowywała nas do śpiewania:) Ah! W tą niedzielę będzie się działo:p Już nie mogę się doczekac. Tylko że mam mały...A nie! To raczej wielki problem! Do występu muszę wyleczyc moje gardło na które jestem wiecznie chora... Zapewne w niedzielę jeszcze mi się pogorszy...:/ Ale miejmy nadzieję:)
Dzisiaj przyjechała Dorcia, która poszła teraz do 1 gimnazjum. Ja i Ala nie mogłyśmy się powstrzymac przed napisaniem jej czegoś na ręc ciężko zmywalnym markerem:D
Mam dla Was zestaw i nowy teledysk Jessie J:*
I jak? Może byc?
Jednak piosenki nie będzie bo jest chyba jakaś usterka i gdy klikam na piosenkę, przechodzę na jeszcze inną stronę...:( Szkoda bo to było coś szkolnego...Ale myślmy pozytywnie:) Jutro będzie:)
Spadam. Papaski skarby♥:*



2 komentarze: