wtorek, 13 września 2011

Witam♥♥

Jak miną Wa ten dzień? Nudyyy... W szkole nudy, a teraz siedzę sama w domu. Ciekawe gdzie jest moja mama?
Dzisiejszy dzień w szkole był w miarę:) I ponowne spotkanie z K., M. i A. :) Potem jeszcze spotkałam F. który miał z nami lekcje bo spóźnił się na autobus:D
Hej! Czy zrozumiałybyście  człowieka który ma przed tobą tajemnice ale wie że ty o tej tajemnicy wiesz i nie chcę Ci powiedziec o co chodzi? Kolega A. powiedział mi że on ma przede mną tajemnice. Kiedy spoytałam A. O co chodzi on powiedział że nic mi nie powie i że nie muszę o tym wiedziec.:/ Cholera! Czy chłopak przed dziewczyną powinien lub może miec tajemnice?! Nie ogarniam tego! Ok. Koniec tematu bo już jestem zła!!


♥♥♥
Dzisiaj mam dla Was trochę butów o których dawno nie rozmawiałyśmy:) Teraz zobaczymy trampki♥
Tumblr_lrggxqi0fi1r0ypfoo1_250_large
Tumblr_ljw4f4d90p1qen2g8o3_500_large
Tumblr_lrb10dkfmo1qg26uao1_500_large Tumblr_ljaarjtbbn1qh2itvo1_500_large
Tumblr_lrg18045v21qiyl5wo1_500_large
Tumblr_lrasftuawb1qg1f07o1_400_large

Nutka na dzisiaj☻


I like this song. It is excellent 
Ja teraz zajrzę na facebooka. Papa♥

2 komentarze: