piątek, 9 września 2011

:)

Jak tam u Was? Jestem tak strasznie szczęśliwa! Już mamy te dwa dni wolnego od szkoły!! No nareszcie. Ile można tam siedziec?! No oczywiście...Ja wiem że to dopiero 1 tydzień ale ja już chcę WAKACJE!! Dzisiejszy dzień był nawet w miarę:) Mój dzień był bardzo miły gdyż z samego rana spotkałam K.,M.,M. i A. Kocham tych ludzi! Nie wiem dla czego? Ale dają taką pozytywną energię:** Puźniej taniec a Patką:D Nie chciałabym żeby A. to zobaczył:) 
Tak żeby było troszkę muzyki...Przed Wami...(Bębny).........Beyonce-1+1 :)
Świetna nuta:) A dla Was?
Jutro może napiszę więcej ale dzisiaj coś mi internet zamula więc nawet nie mogę żadnych zdjęc dodac...:/
Do przeczytania kochani♥

1 komentarz:

  1. ` uwielbiam beyonce : )
    wreszcie 2 dni wolnego ! ; d

    zapraszam do mnie ; )
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń