czwartek, 3 listopada 2011

2 dzień po weekendzie:)

Cześc, cześc! Jak miną drugi dzień po weekendzie? Czy Wam też tak strasznie ciężko się wstawało...Ja musiałam wstac o szóstej...Katorga!!!!
A jak minęło Wam halloween? Ja wraz z A. i D. oglądałam Pranormal Activity 3 w języku angielskim:) Mało rozumiałam...Ale po za tym było wszystko ok:D Końcówka najlepsza. Film trochę nie zgadzał się z trailerem ale to nic:)
Przedwczoraj nie pisałam bo musiałam cały czas zajmowac się moją siostrą gdyż moi rodzi rodzice pojechali na pogrzeb mojej prababci:( A wczoraj nie miałam czasu...

Mam dla Was świetną piosenkę Enrique Iglesiasa...
Do przeczytania♥♥♥

3 komentarze:

  1. Aaa ta piosenka jest super :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę, zapraszam też do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. --.૪ też cię dodałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna piosenka
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń