niedziela, 27 listopada 2011

Koniec weekendu...:*(

Cześc! Jak miną Wam weekend? Przepraszam że nie pisałam, ale w sobotę moja siostra miała urodziny więc musiałam pomagac mamie przygotowywac przekąski dla 5 i 6-letnich potworów...
Ja ostatki zaś spędziłam na małej imprezce z Danielem, Anią, Mateuszem, ciocią Anitą i wujkiem Robertem:) Było prze zabawnie:) A Wy jak spędziliście ostatki??



Ostatnio bardzo spodobały mi się długie skarpety, które teraz przydały by się każdej marznącej dziewczynie:D
A oto i one:





Śliczne:**
♥♥♥
Czy Wy też nie macie ochoty iśc jutro do mordowni(szkoła)??
Mi niezbyt... Ale jutro będziemy mieli trochę luzy, bo nie będzie pani od polskiego i historii:) Wcześniej wracam do domu:D
Do następnego! Pa!!!♥

1 komentarz:

  1. Love all these tights! It's very 'Alice In Wonderland' feeling :)

    -LAURA xx
    http://wrinkleintimevintage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń