czwartek, 24 listopada 2011

Krutka nieobecnośc...

Witam! Witam! Od razu przepraszam że nie pisałam ale szkoła mnie wykończy...Cały czas mamy jakieś epickie "misje". No cóż, jakoś to przeżyje...Dzisiaj szkolna dyskoteka, ale przyznam że nie było tak ciekawie jak były osoby z klas które odeszły:* Kilka osób próbowało zepsuc humor mojej paczce ale nie wyszło im to;D
Potem sama w domu, oglądanie nudnych seriali i picie zimnej herbaty...
Świetna piosenka pokazana przez D.
Dawno nie było inspiracji, prawda?





Śliczne<3
Spadam. Papaski:************************

5 komentarzy:

  1. heh śmieszne zdjęcie z kotkiem :)reszta też fajna..

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie! U mnie w szkole też troszkę gorzej. A dyskotekę odwołali :/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie blog. (;
    +obserwuję. :) ii liczę na to samo. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. kot mega!:) inspiracje i piosenka również :)
    zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. great pics :D

    anyway i have on going giveaway on my blog, check it out if you have time :D

    The Endless Wishlist
    Join The Endless Wishlist shoes giveaway !

    OdpowiedzUsuń