piątek, 11 listopada 2011

11.11.2011r. godz.11:11:)

Siemka!:* Ja urodziny roku? Ja trafiłam nawet na godzinę 11:11 i pomyślałam życzenie, ale nie zdradzę Wam jakie ;D A jak u Was ten dzień? Ja dziaij od samego rana czyli od godziny 9.oo sprzątałam:) Potem przyjechał mój brat z wujkiem i jego synem, i jeszcze mój chrzestny z córką:) Troszkę dużo gości jak na jeden dzień...
Inspiracje???
Tumblr_luhdyt2s6v1r2210vo1_500_large
Carolinaengman-tokyophotodiary019s_large
Pierwsza i druga inspiracja jest specjalnie dla Alusi mojej kochanej fanki reggae i wilków.
♥♥♥
Słyszeliście że we wtorek ma padac mój wyczekiwane śnieg:)) Chcę żeby wszystko było zasypane białym puchem, a ja ze szklanką herbaty albo gorącej czekolady padająca ze śmiechu od opowieści moich koleżanek xD Albo jak przewracamy się na lodzie:) Też chcecie śnieg??
Zostawiam Was z piosenką i do następnego posta:**

1 komentarz:

  1. boskie inspiracje ;)
    dzień mija mi pod znakiem leniuchowania :D
    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń