poniedziałek, 31 października 2011

Nasza Broń/Honor i Ojczyzna

Cześc! Jak mija wam długi weekend? Mi całkiem spoko...Mam żałobę bo umarła moje prababcia, ale nie pojadę na pogrzeb bo muszę niańczyc moją siostrę...
Wiecie co? Ja chyba przestanę oglądac panoramy i inne wiadomości... Jak słyszę np. o jakimś kryzysie światowym to aż mi się przewraca w brzuchu...
Jak chcecie zobaczyc co mam do powiedzenia tym wszystkim politykom to przedstawiam Wam piosenkę
Nasza Broń/Honor i Ojczyzna 
Do polityki pasuje 2 częśc tej piosenki:)
A dla osób które nie trawią takiej muzyki mam LMFO.:D
Moja ulubiona częśc w tej piosence?
"-Umieram...
  -Dlaczego tak mówisz??
  -Bo jest mi zimno...
  -Leżysz na lodzie.
  - A, no tak:)
Posłuchajcie sami:)
Haha! Świetne:D
Ja spadam. Papaski:***********

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz