wtorek, 17 stycznia 2012

Zmiany:)

Dzień Dobry!
Jak miną Wam dzień? Jak zapewne zauważyliście wprowadziłam na blogu kilka zmian:) Podoba się? Odpowiedzcie w komentarzach... Nowe pomysły też mile widziane:D
Dzisiejszy dzień mega! Nie radziłabym Wam wychodzic na sanki z moimi znajomymi xD No... Chyba że chcecie byc perfidnie wrzuceni w śnieg, lub zciągnięci za kaptur z sanek :D Do szkoły wróciłam z całym tyłkiem mokrym :/
Jest zima, więc zimowe inspiracje:D






A na koniec piosenka:
Piosenka którą pokazał mi mój M.♥
Do przeczytania:**

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Przperaszam, że pisze komentarz klikając w odpowiedz, pod powyższym postem, ale cos mi się zwaliło. Myślę , że powinnaś zmienić jeszcze nagłówek na troszkę ciemniejszy. A reszta mi się podoba, nie ma co :)

      Usuń
  2. DZIĘKI ZA PODPOWIEDŹ DORCIA<3 JAK ZNAJDĘ CZAS TO TO ZROBIĘ:*

    OdpowiedzUsuń