wtorek, 24 stycznia 2012

Wtorkowo:)

Witam! Ja po dzisiejszym dniu jestem wykończona... Miałam dwie matematyki i dwie przyrody z tą samą panią :/ Dlaczego? Ba zabrakło P. od polskiego.... Ach! Zapomniała bym! Do anonimowego odpowiadam na komentarz "Wstaw zdjecia z M." Odpowiadam- Jak będę miała więcej czasu (niedziela, poniedziałek) Zrobię kilka zdjęc (jeśli się zgodzi)  i wstawię:)
Wrzucam inspiracje:)






Co do wczorajszego posta... Czy Wam też nie wyświetlają się zdjęcie? Proszę o odpowiedź... Jeśli tak to postaram się jak najszybciej naprawic usterkę.

Mówię NIE ACTA!!!
Do następnego:)

1 komentarz:

  1. o.O.
    dziękuję za odpowiedz w poście ;D
    dla mnie to zaszczyt wręcz ;))
    a co do pytania do czekam z niecierpliwoscią,
    na zdjęcia

    Mam nadzieje ze sie zgodzi !
    Dziękuję ;) !

    OdpowiedzUsuń