niedziela, 1 stycznia 2012

New Year's Eve

Hej! Witam Was w 2012 roku! Życzę Wam samych wspaniałych chwil, dotrwania do wakacji i wiele wiele więcej:** A ja, dziękuję ze czasami zaglądacie na mojego bloga, za wszystkich obserwatorów i za komentarze:) Jesteście najwspanialsi na całym świecie!<3 
Mam ogromną nadzieję że ten rok będzie lepszy niż poprzedni. Nie mówię że było źle, ale niektóre sytuacje przerastały mnie i miałam wszystkiego dosyc... Ale były też te wspaniałe chwile:) Poznałam świetnych ludzi, spędziła dużo świetnych chwil z moimi przyjaciółkami i jestem z najwspanialszym chłopakiem na całym świcie:D ♥

Jak sylwester?? Hmm... Bez szału. Mimo tego ze z rodzicami za ścianą, z niczym ciekawym i tak było świetnie:D  Dlaczego?? Bo spędziłam go z jedynymi w swoim rodzaju przyjaciółkami<3

Inspiracje.




Do przeczytania;)

2 komentarze: