niedziela, 22 stycznia 2012

Witam Kochani! Jak miną Wam ten weekend? Hmm? Ja jak wcześniej wspominałam w sobotę miałam występ♥ Nie było tak źle, ale doskonale też nie... Mamy trzecie miejsce i brąz:D Co do samego wyjazdu też było świetnie:D Spotkałam się z osobami z którymi nie widziałam się strasznie długo!! <3
A dzisiejszy dzień? :) Ja dzięki Magdzie i Ali dowiedziałam się że mam serce z lodu xD Dlaczego? Bo jako jedyna nie płakałam przy smutnych piosenkach... Ja uśmiechałam się sama do siebie czytając sms-y od M. :D
Ach!... Zresztą jak zwykle się śmiałam...
Albo ten dzisiejszy napad śmiechu w naszych nieogarniętych rozmowach xD Oparłam się o ścianę i zaczęłam płakac ze śmiechu hahaha :D
Mam dla Was inspiracje:*









Na dzisiaj kończę... Zapewne jutro wpadnę :***
Do następnego:D

1 komentarz: