wtorek, 27 marca 2012

Wtorek:D

Hej:D Jest dobrze:) Wczoraj jeszcze trochę miałam zepsute popołudnie ale, jest już wszystko w jak najlepszym porządku;) A jak tam u Was? Wszystkim dopisuje humorek?? Mam ogromną nadzieję że tak:D Dzisiaj mamy wtorek i równo z\a tydzień czyli 3 kwietnia piszę już sprawdzian kończący szóstą klasę:) Brrr...Ucieknę i zmienię nazwisko xD
Ohh jest już moje upragnione słonko<33 Tylko gdyby jeszcze pozbyc się wiatru, to będzie dobrze:) Ale już nie narzekajmy!
DO ANONIMOWEGO: Zdjęcie jest już na fotoblogu i jeśli chcesz je zobaczyc, kliknij na link w jednym z poprzednich postów:) Pozdrawiam:*
Inspiracje?

Pienio
Biedroneczka:D


.

Too tyle:)
Wszystkie te zdjęcia robiłam ja i moje przyjaciółki:)
Do następnego kochani, Papapa:**
♥♥

1 komentarz:

  1. jejjjkku i to zdjęcie na którym jest sam Mateusz B. To ja cały czas czekam na to zdj ! ?
    lol

    OdpowiedzUsuń